Kuinka otat tekoälyn osaksi markkinointistrategiaasi ja sitoutat johdon mukaan muutokseen?

Tekoäly on muuttamassa markkinoinnin maisemaa merkittävillä tavoilla, tarjoten uusia välineitä markkinoinnin monipuolisempaan sisältöön sekä tehokkaampaan tekemiseen.

Webinaarissa syvennymme tekoälyn käytön ajankohtaisiin mahdollisuuksiin markkinoinnissa, viestinnässä ja myynnissä. Rohkaisemme johtoa ottamaan teknologian agendalleen ja opastamme mm. MyGPT-assistenttien hyödyntämisessä tehokkuuden ja sujuvuuden parantamiseksi.

Sitoutunut johto on perusedellytys tekoälyn hyödyntämisessä pitkällä tähtäimellä.

Älä missaa mahdollisuutta olla askeleen edellä kilpailijoita – tekoälyn ymmärtäminen ja sen hyödyntäminen markkinoinnissa ei ole enää vain valinta, vaan välttämättömyys menestyvälle yritykselle!

Käymme läpi:

• Tekoälyn rooli markkinoinnissa: Kuinka tekoäly voi tehostaa ja tuoda laatua markkinointitoimintoihin?
  • Minkälaisia arjen assistentteja juuri sinun työssäsi tarvitaan – miten voisit hyödyntää MyGPT-assistentteja?
  • Selviätkö yhdellä tekoälytyökalulla vai tarvitaanko markkinoinnissa useampi tekoälytyökalu?

Miksi osallistua?
Saat syvällisen ymmärryksen siitä, kuinka hyödyntää näitä työkaluja tehokkaasti ja vastuullisesti. Tarjoamme konkreettisia esimerkkejä ja toimintamalleja, joiden avulla voit ottaa tekoälyn osaksi markkinointistrategiaasi. Johtotason osallistuminen varmistaa, että organisaatio sitoutuu ja investoi näihin teknologioihin pitkällä tähtäimellä, mikä puolestaan edistää koko yrityksen kasvua ja innovaatioita.

Kenelle?
Tapahtuma soveltuu erityisesti markkinoinnin ja viestinnän tekijöille sekä yritysjohdolle. Sisällöstä on hyötyä myös niille, jotka haluavat ymmärtää aihetta paremmmin.

Asiantuntija
Jonna Muurinen, toimitusjohtaja, Markkinointitoimisto Kuulu Oy

Jonnalla on pitkä kokemus markkinoinnin, viestinnän ja media-alan parista erityisesti B2B-markkinoinnin asiantuntijana. Hänellä on syvä osaaminen markkinoinnin strategisesta suunnittelusta sekä sen käytännön toteutuksesta. Jonna on kouluttanut yli 10 000 henkilöä tekoälyn pariin aina yksinyrittäjistä johtoryhmiin, fokuksena tekoälyn käytännönläheinen hyödyntäminen tietotyössä. Niinpä luvassa on paljon konkreettisia esimerkkejä!

Keskiviikko 11.9.2024 klo 10.00-11.15

Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

Webinaari on kaikille avoin ja maksuton, tervetuloa!

Jäseneksi?
MARKin jäsenenä saat viikoittain webinaarin ajankohtaisesta aiheesta sekä alan huippuasiantuntijoiden sisältöpankin heti käyttöösi. Lämpimästi tervetuloa mukaan!
Tutustu jäsenyyteen