Mitä markkinoijan tulee tietää mediamixin merkittävimmästä kanavasta?

Some ohitti viime vuonna tv:n globaaleissa mediapanostuksissa – ensi vuonna yksinään Metan ennustetaan tekevän saman. Webinaarissa käymme läpi Kurion globaalien tutkimusten valossa keskeiset seikat, joilla markkinoija maksimoi menestyksensä sosiaalisessa mediassa.

Kuulet:

• Mitä voimme oppia maailman parhailta?
  • Missä kanavissa tulisi vaikuttaa ja miten?
  • Miten valjastaa vaikuttajat niin B2C- kuin B2B-puolella?

Kenelle?
Webinaari antaa eväitä kaikille somea hyödyntäville markkinoijille ja viestijöille – titteleihin ja osaamistasoon katsomatta.

Asiantuntijat
Jari Lähdevuori, Executive Creative Director
Elli Tuominen, Executive Strategy Director
Kurio // The Social Media Age(ncy)

Jari aloitti työt toimistopuolella aikaan, jolloin somemarkkinointi alkoi vakiintua alan termistöön. Hän lähestyykin luovuutta social first. Siitä syntyi myös Kurio, jota Jari oli perustamassa 2012. Hän on suunnitellut asiakkaille lukuisia kansainvälisesti palkittuja kampanjoita ja auttanut nostamaan Kurion Vuoden Toimisto- ja Agency Of The Year -tunnustuksiin. Jari on kysytty puhuja niin koti- kuin ulkomailla – hän on esiintynyt Cannes Lionsin ja Eurobestin lavoilla ja johtanut molemmissa nuorten luovien akatemioita.

Elli ei ole ollut koskaan oikeissa töissä. Mainostoimistohommat alkoivat parikymmentä vuotta sitten ja johtivat 2012 Kurion perustamiseen. Elli on saanut paitsi lukuisia mainosalan palkintoja myös MM-kultaa muodostelmaluistelussa. Hän on inspiroiva puhuja ja valittu Suomen parhaiden joukkoon Speakersforumin toimesta. Elli on vetänyt akatemioita sekä Cannes Lions -festivaalilla että Eurobestissä useiden vuosien ajan. Hän on toiminut lukuisissa alan kisoissa tuomarina, viimeisimpinä Effie Finlandin puheenjohtajana ja Cannes Lionsin Social & Influencer -kategoriassa.

Torstai 14.11.2024 klo 10.00-11.15

Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

Webinaari on kaikille avoin ja maksuton, tervetuloa!

Jäseneksi?
MARKin jäsenenä saat viikoittain webinaarin ajankohtaisesta aiheesta sekä alan huippuasiantuntijoiden sisältöpankin heti käyttöösi. Lämpimästi tervetuloa mukaan!
Tutustu jäsenyyteen