Mitä markkinoijan pitää tietää muutoksesta menestyäkseen vaikuttajayhteistyössä nyt ja tulevaisuudessa?
Vaikuttajamarkkinointi on kehittynyt 10 vuoden aikana ilmaistuotteiden lähettelystä strategiseksi ja monikanavaiseksi markkinoinnin työkaluksi ja yhteiskunnallisen vaikuttamisen ja vastuullisuusviestinnän välineeksi.
Vaikuttajamarkkinoinnin neljä aaltoa
Alan edelläkävijätoimisto PING Helsingin perustaja Inna-Pirjetta Lahti avaa vaikuttajamarkkinoinnin kymmenen vuoden matkan trendien, kanavien ja lukujen kautta tähän päivään.
Käymme läpi:
- Mitä vaikuttajamarkkinoinnin eri vaiheet tuovat ja edellyttävät markkinoijalta?
- Miten vaikuttajat toimivat yhteiskunnallisen keskustelun ja asennemuutoksen ajureina?
- Yhteistyöllä voidaan saavuttaa merkittävästi vaikuttavampia tuloksia: Case nuorten lukuintoon kannustava Lukuboost
- Mitä monikanavaisuus mahdollistaa ja edellyttää?
Kenelle?
Puheenvuoro tuo konkretiaa ja inspiraatiota vaikuttajayhteistöiden monipuoliseen kehittämiseen markkinoinnin ja viestinnän tekijöille niin yrityksissä, julkishallinnon organisaatioissa kuin toimistokentällä.
Asiantuntija
Inna-Pirjetta Lahti, Head of Inspiration, CEO, PING Helsinki
Inna-Pirjetta on vaikuttavuusviestinnän asiantuntija, jonka tavoitteena on muuttaa maailmaa yhdessä somessa toimivien vaikuttajien, yritysten ja organisaatioiden kanssa.
Aika
Torstai 27.2.2025 klo 10.00-11.15
Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.
Hinta
• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 199 € (sis. alv. 25,5 %). Maksu laskutetaan.
Peruutusehdot
Jäsenenä osallistuminen on maksutonta ja henkilökohtaista, eikä paikkaa voi siirtää toiselle henkilölle. Tallenne tulee katsottavaksi MARK me -palveluumme. Jos et ole MARKin jäsen ja ostat paikan webinaariin, verkkokaupan sopimusehdot löydät täältä. Ota tarvittaessa yhteyttä: toimisto@markkinointiliitto.fi
Jäseneksi?
Liittymällä MARKin jäseneksi pääset heti mukaan tähän webinaariin maksutta ja varmistat eturivin paikkasi myös tulevissa markkinoinnin ykköstapahtumissa. Tervetuloa mukaan!
Tutustu jäsenyyteen