Kuinka muutat markkinoinnin ja asiakaskokemuksen kehittämisen kulusta sijoitukseksi?

Kilpailu asiakkaiden huomiosta ja uskollisuudesta kiristyy jatkuvasti mm. digitalisaation ja tekoälyn luomien uusien innovaatioiden vuoksi. Yritysten on yhä kalliimpaa ja haastavampaa pitää nykyiset asiakkaat ja houkutella uusia. Tässä ympäristössä asiakasuskollisuuden rakentaminen asiakaskokemusta parantamalla ei ole vain tärkeää – se on elintärkeää.

Tapahtumassa pureudumme siihen, miten asiakkaan kokeman arvon syvällisempi ymmärtäminen voi auttaa yrityksiä muuttamaan markkinoinnin ja asiakaskokemuksen kehityksen investoinniksi, joka tuottaa konkreettista liiketoimintahyötyä.

Miksi osallistua?
Kuulet, miten asiakashankinnan kustannukset ja asiakkaan elinkaaren arvo voidaan optimoida kestävän kilpailuedun ja kasvun saavuttamiseksi. Opit, miten markkinointi ja asiakaskokemuksen kehittäminen auttavat yritystä kasvamaan.

Saat vastaukset seuraaviin kysymyksiin:

  • Miten voit osoittaa markkinoinnin ja asiakaskokemuksen kehittämisen vaikutuksen yrityksen kasvuun talouden lukujen kautta?
  • Miten asiakkaan kokema arvo käytännössä auttaa kasvattamaan yrityksen liikevaihtoa ja arvoa omistajille?
  • Miten voit lisätä markkinoinnin vaikuttavuutta viestimällä nykyisille ja potentiaalisille asiakkaille tuotettavaa arvoa entistä monipuolisemmin?

Kenelle?
Sisältö sopii erityisesti markkinoinnin ja asiakaskokemuksen kehittämisen ammattilaisille, kuten markkinointi- ja myyntijohdolle, asiakaskokemusjohdolle sekä johtoryhmän jäsenille.

Asiantuntijat
Tarja Lähdemäki, asiakkaan puolestapuhuja, Value Insights Oy
Niklas Viileinen, toimitusjohtaja, Valoa Digital Oy

Tarjalla on yli 30 vuoden kokemus B2B-markkinoinnista, -myynnistä ja -asiakaskokemuksen kehittämisestä sekä asiakkaan saappaissa että palveluntarjoajana. Tällä hetkellä Tarja toimii yrittäjänä ja hänen tavoitteenaan on nostaa asiakkaiden asiakkuudestaan kokema arvo eli asiakasarvo omien asiakkaidensa strategisen ja operatiivisen kehittymisen ja kasvun johtotähdeksi. Tarja on toteuttanut uransa aikana yli 1500 asiakaskuuntelua ja tekee niitä edelleen viikoittain. 

Niklaksella on pitkä kokemus tiedolla johtamisesta, markkinoinnista ja asiakaskokemuksen kehittämisestä. Hänellä on vahva tausta asiakaskeskeisen markkinoinnin ja B2B-liiketoiminnan kehittämisessä, ja hänen erityisosaamisensa on yhdistää data ja liiketoiminnan tavoitteet konkreettisiksi ja mitattaviksi tuloksiksi. Niklas pyrkii tekemään tiedolla johtamisesta yritysten arkea tavalla, joka ei ainoastaan auta johtamaan tavoitteita, vaan auttaa myös saavuttamaan ne. 

Aika
Torstai 16.1.2025 klo 10.00-11.15

Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

Hinta
Webinaari on kaikille avoin ja maksuton, tervetuloa!

Jäseneksi?
MARKin jäsenenyys on eturivin paikkasi markkinoinnin maailmaan. Pääset hyödyntämään huippuasiantuntijoiden näkemystä säännöllisten tapahtumiemme sekä kattavan sisältöpalvelumme avulla. Lämpimästi tervetuloa mukaan!
Tutustu jäsenyyteen