Kuinka luot itsellesi oman MyGPT-assistentin arkesi avuksi?

Tässä koulutuksessa käymme läpi vuoden 2024 aikana tulleita uutuuksia tekoälytyökaluihin. Lisäksi keskitymme erityisesti omaan työhön sopivien MyGPT-assistenttien löytämiseen, tutkimiseen ja rakentamiseen.

MyGPT-assistentti on ChatGPT:n tarjoama ominaisuus, joka mahdollistaa ChatGPT:n räätälöinnin tiettyyn aihealueeseen tai tehtävään keskittyväksi. Käyttäjät voivat kouluttaa sitä omilla tietoaineistoillaan ja ohjeillaan, jotta vastaukset ovat aina itselle räätälöityjä.

Koulutuksen sisältö

Tärkeimmät työkalut ja niiden keskinäiset erot – mikä sopii mihinkin työhön?

• ChatGPT 4o, Gemini, Claude ja Copilot
  • Visuaalisten työkalujen tärkeimmät tärpit

MyGPT-assistentit

• Miten löydän itselleni sopivia?
  • Miten kokeilen olemassa olevia?
  • Miten rakennan itselleni oman assistentin?

Miksi osallistua?
Pääset nopeasti ja tehokkaasti ajan tasalle viimeisimmistä uutuuksista. Jos kaipaat itsellesi oman kuuloista kirjoitusapua, assistenttia toistuviin rutiinitöihin tai jos mielessäsi on jokin muu, mihin assistenttia voisi käyttää, sinun kannattaa osallistua koulutukseen.

Kenelle?
Koulutuksesta hyötyvät eniten markkinoinnin asiantuntijatehtävissä työskentelevät, kuten sisällöntuottajat ja markkinoinnista vastaavat. Koska MyGPT-assistentteja voi luoda ainoastaan ChatGPT:hen, sinulla tulee olla se käytössä tai olet kiinnostunut ottamaan sen arkesi avuksi jatkossa.

Jonna Muurinen, toimitusjohtaja, Markkinointitoimisto Kuulu Oy

Jonnalla on syvä osaaminen markkinoinnin strategisesta suunnittelusta sekä sen käytännön toteutuksesta. Hän on kouluttanut jo yli 10 000 henkilöä tekoälyn pariin aina yksinyrittäjistä johtoryhmiin, fokuksena tekoälyn käytännönläheinen hyödyntäminen tietotyössä. Jonna on kouluttajana erittäin pidetty huippupalauttein.

Tiistai 29.10.2024 klo 13.00-16.00

Kesto
Koulutus 2,5 h + loppukeskustelu 0,5 h

Verkkokoulutus, käytämme ZOOM-alustaa.
Koulutus on vuorovaikutteinen ja voit esittää kysymyksiä asiantuntijalle.

Materiaali & tallenne
Koulutuksesta tehdään tallenne – saat sen sekä kouluttajan laatiman materiaalin käyttöösi muutaman päivän sisällä.

Vinkki!
Premium-jäsenenä osallistut koulutuksiimme aina maksutta ja pääset myös katsomaan koulutustallenteita.
Tutustu premiumiin

• Jäsenet 99 € (sis. alv 25,5 %)
• Ei-jäsenet 199 € (sis. alv.25,5 %)
• Premium-jäsenille maksuton

Peruutusehdot
Jos et pääse osallistumaan, voimme siirtää paikan maksutta toiselle henkilölle. Ilmoita siirrosta viimeistään koulutusta edellisenä arkipäivänä. Mikäli peruutat osallistumisesi alle 7 vrk ennen tapahtumaa, pidätämme 50 % koulutuksen hinnasta. Mikäli et peruuta osallistumistasi etukäteen etkä osallistu koulutukseen, perimme koko osallistumismaksun. Verkkokaupan sopimusehdot löydät täältä. Ota tarvittaessa yhteyttä: toimisto@markkinointiliitto.fi

Liity jäseneksi ja lunasta etusi heti!
Liittymällä MARKin jäseneksi pääset mukaan tähän koulutukseen etuhintaan ja varmistat paikkasi myös tulevissa tapahtumissamme. Saat lisäksi MARK me -sisältöpalvelun heti käyttöösi.
Lue lisää jäsenyyden eduista