Miten teet tai teetät brändiprojektin niin, että se tukee konkreettisesti organisaation strategiaa – ja onnistuminen voidaan mitata jo ennen sen julkistamista?

Organisaation strategiaa tukeva brändiuudistus edellyttää selkeitä tavoitteita ja priorisointia, halua ymmärtää kohderyhmien tarpeita ja kokemusta, tavoitehakuista luovaa suunnittelua sekä väliversioiden testaamista kohderyhmillä.

Brändiviestinnän elementtien tulee:

• auttaa organisaatio sen strategisiin tavoitteisiin
  • olla käytössä toimivia
  • olla kohderyhmälleen erottuvia ja haluttavia

Haasteena on se, että organisaatioiden tavoitteet ja kohderyhmät ovat usein epäselvät, luovat toimistot saattavat keskittyä enemmän itseilmaisuun kuin tilaajaorganisaation tai kohderyhmien palvelemiseen ja keinot validoida luovaa työtä ovat vajaat.

Intensiivikoulutuksessa saat työkalut siihen, että kaikilla oleellisilla päätöksentekijöillä sekä luovilla suunnittelijoilla on brändityölle samat tavoitteet ja onnistumisen mittarit, kohderyhmien näkemykset on kuultu ennen työn aloittamista ja luovan työn onnistuminen osataan varmistaa kohderyhmäkohtaisilla onnistumisen mittareilla.

Käymme läpi:

1. Miten autat johtoa konkretisoimaan organisaation tavoitteet niin, että tehtävä brändiuudistus tukee niitä?
  2. Miten ymmärrät, miten sisäiset ja ulkoiset kohderyhmät brändinne nyt näkevät ja miten määrittelet välimittarit uudistuksen onnistumiselle?
  3. Mikä eri kohderyhmille on oikeasti tärkeää, minkä kanssa kilpailette ja mikä voi olla erottuvuustekijänne?
  4. Kuinka varmistat nopein menetelmin kohderyhmiltä, että suunniteltavat brändiviestinnän elementit puhuttelevat heitä?

Miksi osallistua?
Tämän koulutuksen jälkeen sinulla on keinot tilata, johtaa tai tehdä strategiaa mitattavasti toteuttava ja toimivaksi osoitettu brändiuudistus jo ennen sen julkistamista. Käymme läpi työkaluja, joiden avulla voit varmistua, että koko tiimillä on yhtenäiset tavoitteet ja lopputulos on mitatusti toimiva.

Kenelle?
Koulutuksesta hyötyvät eniten organisaatioiden johtajat sekä markkinoinnin ja viestinnän tekijät, jotka suunnittelevat brändityön aloittamista.

Kouluttaja
Timo Berry, toimitusjohtaja & luova johtaja, Berry Creative

Timo on kansainvälisesti palkittu luova johtaja ja strategi. Hän uskoo kysymyksillä johtamiseen. Tärkeimpiä kysymyksiä hänelle ovat: Mikä on tilanne ja ratkaistava ongelma? Keitä siihen liittyy? Milloin olemme onnistuneet? Miksi sillä on väliä?

Berry Creative on luova toimisto, jonka töitä on palkittu kansallisilla ja kansainvälisillä areenoilla. Se on voittanut mm. Suomen parhaan brändi- ja designtoimiston kilpailun kolmesti.

Tiistai 19.11.2024 klo 13.00-16.00

Kesto
Koulutus 2,5 h + loppukeskustelu 0,5 h

Verkkokoulutus, käytämme ZOOM-alustaa.
Koulutus on vuorovaikutteinen ja voit esittää kysymyksiä asiantuntijalle.

Materiaali & tallenne
Koulutuksesta tehdään tallenne – saat sen sekä kouluttajan laatiman materiaalin käyttöösi muutaman päivän sisällä.

Vinkki!
Premium-jäsenenä osallistut koulutuksiimme aina maksutta ja pääset myös katsomaan koulutustallenteita.
Tutustu premiumiin

• Jäsenet 99 € (sis. alv 25,5 %)
• Ei-jäsenet 199 € (sis. alv.25,5 %)
• Premium-jäsenille maksuton

Peruutusehdot
Jos et pääse osallistumaan, voimme siirtää paikan maksutta toiselle henkilölle. Ilmoita siirrosta viimeistään koulutusta edellisenä arkipäivänä. Mikäli peruutat osallistumisesi alle 7 vrk ennen tapahtumaa, pidätämme 50 % koulutuksen hinnasta. Mikäli et peruuta osallistumistasi etukäteen etkä osallistu koulutukseen, perimme koko osallistumismaksun. Verkkokaupan sopimusehdot löydät täältä. Ota tarvittaessa yhteyttä: toimisto@markkinointiliitto.fi

Liity jäseneksi ja lunasta etusi heti!
Liittymällä MARKin jäseneksi pääset mukaan tähän koulutukseen etuhintaan ja varmistat paikkasi myös tulevissa tapahtumissamme. Saat lisäksi MARK me -sisältöpalvelun heti käyttöösi.
Lue lisää jäsenyyden eduista