Tiivistetty koulutus Kurion kehutusta ”Social Brand Master Class” -valmennuksesta

Some on muuttanut yksilöiden päivittäistä käyttäytymistä muutaman tunnin edestä. Some on mullistanut yhteiskuntia niin kulttuurin, lakien kuin hallitsijoidenkin osalta. Tässä koulutuksessa sukellamme siihen, mitä se on tehnyt markkinoinnille. Ja mitä markkinoijan tulisi tehdä muuttuneessa mediakentässä.

Koulutuksen osa-alueet:

  1. Brändinrakentaminen ja maineenhallinta viisiportaisen Social Brand -viitekehyksen kautta
  2. Kurion ja omien alojensa huippujen tutkimuksia markkinan ja markkinoinnin muutoksesta
  3. Maailman parhaiden social first -yritysten malliesimerkkejä

Miksi osallistua?
Koulutuksesta saat sekä ison kuvan ymmärrystä että konkreettisia työkaluja, viitekehyksiä ja refekeissejä omaan työhösi. Tähän kolmetuntiseen on tiivistetty kolmepäiväinen valmennus,  jota on kiitelty niin kotimaassa kuin Cannes Lionsissa.

Kenelle?
Koulutus sopii niin somemanagereille kuin toimitusjohtajille ja kaikille siltä väliltä – kokonaisuus on rakennettu palvelemaan kaikkia brändinrakentamisesta kiinnostuneita, taustatiedoista riippumatta.

Kouluttajat
Jari Lähdevuori, Executive Creative Director
Elli Tuominen, Executive Strategy Director
Kurio // The Social Media Age(ncy)

Jari aloitti työt toimistopuolella aikaan, jolloin somemarkkinointi alkoi vakiintua alan termistöön. Hän lähestyykin luovuutta social first. Siitä syntyi myös Kurio, jota Jari oli perustamassa 2012. Hän on suunnitellut asiakkaille lukuisia kansainvälisesti palkittuja kampanjoita ja auttanut nostamaan Kurion Vuoden Toimisto- ja Agency Of The Year -tunnustuksiin. Jari on kysytty puhuja niin koti- kuin ulkomailla – hän on esiintynyt Cannes Lionsin ja Eurobestin lavoilla ja johtanut molemmissa nuorten luovien akatemioita.

Elli ei ole ollut koskaan oikeissa töissä. Mainostoimistohommat alkoivat parikymmentä vuotta sitten ja johtivat 2012 Kurion perustamiseen. Elli on saanut paitsi lukuisia mainosalan palkintoja myös MM-kultaa muodostelmaluistelussa. Hän on inspiroiva puhuja ja valittu Suomen parhaiden joukkoon Speakersforumin toimesta. Elli on vetänyt akatemioita sekä Cannes Lions -festivaalilla että Eurobestissä useiden vuosien ajan. Hän on toiminut lukuisissa alan kisoissa tuomarina, viimeisimpinä Effie Finlandin puheenjohtajana ja Cannes Lionsin Social & Influencer -kategoriassa.

Aika
Tiistai 10.12.2024 klo 13.00-16.00

Kesto
Koulutus 2,5 h + loppukeskustelu 0,5 h

Paikka
Verkkokoulutus, käytämme ZOOM-alustaa.
Koulutus on vuorovaikutteinen ja voit esittää kysymyksiä asiantuntijalle.

Materiaali & tallenne
Koulutuksesta tehdään tallenne – saat sen sekä kouluttajan laatiman materiaalin käyttöösi muutaman päivän sisällä.

Vinkki!
Premium-jäsenenä osallistut koulutuksiimme aina maksutta ja pääset myös katsomaan koulutustallenteita.
Tutustu premiumiin

Hinta
• Jäsenet 99 € (sis. alv 25,5 %)
• Ei-jäsenet 199 € (sis. alv.25,5 %)
• Premium-jäsenille maksuton

Liity jäseneksi ja lunasta etusi heti
Liittymällä MARKin jäseneksi pääset mukaan tähän koulutukseen etuhintaan ja varmistat paikkasi myös tulevissa tapahtumissamme. Saat lisäksi MARK me -sisältöpalvelun heti käyttöösi.
Lue lisää jäsenyyden eduista

Peruutusehdot
Jos et pääse osallistumaan, voimme siirtää paikan maksutta toiselle henkilölle. Ilmoita siirrosta viimeistään koulutusta edellisenä arkipäivänä. Mikäli peruutat osallistumisesi alle 7 vrk ennen tapahtumaa, pidätämme 50 % koulutuksen hinnasta. Mikäli et peruuta osallistumistasi etukäteen etkä osallistu koulutukseen, perimme koko osallistumismaksun. Verkkokaupan sopimusehdot löydät täältä. Ota tarvittaessa yhteyttä: toimisto@markkinointiliitto.fi