Näin vastaat muuttuneeseen B2B-ostokäyttäytymiseen
Webinaarissa kuulet uusimmat muutossignaalit ostokäyttäytymisen muutoksesta. Kun asiakas ei tee ostopäätöstä enää samalla tavalla kuin aikaisemmin, se haastaa markkinointia ja myyntiä selvittämään paremmin asiakkaan ostopolkua.
Käsittelemme mm. seuraavia teemoja:
- Miksi ostaja lähes aina katoaa innostuksen jälkeen?
- Pistemäinen sisältömarkkinointi ei tuota enää tulosta. Sitkeys ja loogisuus ovat valtteja!
- Älä tee sisältöjä sisältöjen vuoksi, vaan rakenna tehokkaita ostopolkuja
- Markkinointi + myynti = asiakkaanne ostopolku
Miksi osallistua?
Webinaarin jälkeen ymmärrät, mikä on muuttunut asiakkaanne ostoprosessissa ja miten organisaatiossa on hyvä reagoida asiakkaan auttamiseksi. Saat muutossignaalien lisäksi selkeät mallit, joilla lähdet rakentamaan ostopolkua asiakkaillenne.
Kenelle?
Tapahtuma sopii niin liiketoimintajohdolle kuin myyntiä ja markkinointia suunnitteleville ja johtaville henkilöille.
Asiantuntija
Katri Tanni, Senior Advisor / Queen of Content Strategy, Differo
Katri on B2B-sisältömarkkinoinnin pioneeri, joka on julkaissut aiheesta kolme kirjaa. Viimeisin teos perehtyi B2B-ostamisen muutokseen. Katri auttaa työssään myynti- ja markkinointitiimejä ostamisen muutoksen äärelle ja tutkii ostokäyttäytymisen muutosta aktiivisesti.
Aika
Torstai 20.4.2023 klo 10.00-11.00
(Huom! Jos loppukeskustelua syntyy, varaamme sille aikaa klo 11.15 asti.)
Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.
Hinta
Webinaari on kaikille avoin ja maksuton, tervetuloa!
Markkinointiliiton jäsenyys
Mistä markkinoinnissa puhutaan? Liity nyt jäseneksi ja varmista paikkasi markkinoinnin huipputapahtumissa.
Lue lisää jäsenyyden eduista