Kuinka viestinnän ja markkinoinnin kollegasi kiinnittävät työnsä organisaationsa strategiaan ja mittaavat tuloksia ja vaikuttavuutta?

Viestinnän, markkinoinnin ja palvelukehityksen raja-aidat murtuvat. Vaikutuksen ja vaikuttavuuden määrittely sekä kohderyhmien ymmärtäminen on entistä tärkeämpää organisaatiolle ja myös kaikille viestinnän ja markkinoinnin tekijöille.

Käymme läpi, miten markkinointi ja viestintä voivat

  • olla organisaation strategian konkretisoiva ajuri, ei vain siitä raportoija.
  • auttaa organisaatiota ymmärtämään kohderyhmiään.
  • asettaa tavoitteita yhdessä johdon kanssa.

Sekä kuinka

  • mediakenttä on muuttunut ja mitä se merkitsee viestinnän ja markkinoinnin kannalta?
  • onnistumista voidaan mitata jo suunnitteluvaiheessa ja mitä haasteita siihen voi liittyä?

Palaute webinaarista
”Loistava puheenvuoro viestinnän kokonaisvaikuttamisen mahdollisuuksista, tämän asian kun johtajat vielä omaksuisivat olisi omaakin työtä paljon helpompi tehdä sekä tuottaa sillä parempaa tulosta.”

”Olipa mahtava kuulla pitkästä aikaa näin loistavaa esiintyjää, joka on sekä ulosanniltaan että osaamiseltaan huippuluokan tekijä. Kerrassaan mukaansatempaavaa kerrontaa. Jäi fiilis, että haluan kuulla aiheesta ihan kaiken mitä Timolla on kerrottavanaan! Kiitos!”

Miksi osallistua?
Webinaarissa kuulet tiivistetyt opit kymmenien eri sidosryhmämedioiden strategioista. Tapahtuma auttaa sinua ymmärtämään aihetta käytännön tasolla.

Kenelle?
Sisältö sopii erityisesti markkinointi- ja viestintäjohdolle, johtoryhmien jäsenille sekä muille viestijöille ja markkinoijille, jotka haluavat koota yhteistä ymmärrystä siitä, miten oman organisaation viestintä ja markkinointi toteuttavat organisaation strategiaa.

Asiantuntija
Timo Berry, strategi, luova johtaja & toimitusjohtaja, Berry Creative

Timo on kansainvälisesti palkittu luova johtaja ja strategi. Hän uskoo kysymyksillä johtamiseen. Tärkeimpiä kysymyksiä hänelle ovat: Mikä on tilanne ja ratkaistava ongelma? Keitä siihen liittyy? Milloin olemme onnistuneet? Miksi sillä on väliä?

Berry Creative on luova toimisto, joka toimittaa brändinrakentamista ja strategiaa, visuaalista suunnittelua, julkaisusuunnittelua eri kanaviin, kampanjointia sekä Free love -kevytkumppanuutta. Berry Creativen töitä on palkittu kansallisilla ja kansainvälisillä areenoilla, ja se on voittanut Suomen parhaan brändi- ja designtoimiston kilpailun kolmasti. 

Aika
Torstai 18.4.2024 klo 10.00-11.15

Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

Hinta
Webinaari on kaikille avoin ja maksuton, tervetuloa!

Jäseneksi?
MARKin jäsenenä saat viikoittain webinaarin ajankohtaisesta aiheesta sekä alan huippuasiantuntijoiden sisältöpankin heti käyttöösi. Lämpimästi tervetuloa mukaan!
Tutustu jäsenyyteen

KATSO TALLENNE