Webinaarissa käydään läpi hakusanamainonnan näkökulmasta, mitä oikeasti tarkoittaa, kun mietitään asiakkaan polkua ensi kohtaamisesta ostoon. Kuinka luodaan yhtenäinen tarina ja kokemus, joka menee läpi asiakaspolun?
Asiakkaan polku ensi kohtaamisesta ostoon:
- Intent (mitä halutaan löytää, tarve)
- Interest (mikä mainoksista kohtaa intentio, mitä klikataan ja miksi)
- Initiative (toiminta sivulla, jonne asiakas on ohjattu)
Yhtenäinen tarina ja kokemus, joka menee läpi asiakaspolun:
- Haku ja ihmisen intentio sen takana
- Kohdennus tähän intentioon
- Kuinka viesti puhuttelee tarvetta haun takana
- Laskeutumissivu ja kuinka se kohtaa tarpeen haun takana
- Onnistumisen mittaaminen
- Prosessi asiakkaan yhteydenoton jälkeen
Asiantuntija
Timo Jakola, Digital Marketing Mastermind, Call To Action Oy
Aika
keskiviikko 30.9.2020 klo 10.00-11.00
Paikka
Webinaari
Hinta
* MARKin jäsenille webinaari on maksuton
* Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €, joka laskutetaan erikseen.
Ilmoittautuminen
Viimeistään 28.9. mennessä.
Markkinointiliiton jäsenyys
Jäseneksi voi liittyä jokainen markkinoinnista ja sen ilmiöistä kiinnostunut – ammattiin katsomatta, uran joka vaiheessa. Liity nyt, niin pääset osallistumaan maksutta tapahtumiimme ja saat MARK me -sisältöpalvelun käyttöösi.
Tutustu lisää