Pitkän linjan brändin rakentaminen kantaa kauas
Kun brändin rakentaminen tehdään systemaattisesti ja kunnianhimoisesti kohti yhteistä, selkeää visiota, saadaan myös tuloksia. Brändin menestyksen taustalla ovat vahva markkinaymmärrys ja insight sekä rohkea ajattelu ja toteutus.
Case Hartwall Original Long Drink
Käymme läpi Original Long Drinkin tuloksellista brändin rakentamisen matkaa kuuden vuoden ajalta. Tarina keskittyy kotimaan markkina-aseman kasvattamiseen tiukassa kilpailutilanteessa.
- Mitä vaiheita matkalla on ollut?
- Millaisen insightin varaan visiota ja brändin rakennusta on tehty?
- Millaisia päätöksiä matka on vaatinut ja mistä rohkeus niihin on tullut?
Kenelle
Webinaari sopii kaikille, jotka tekevät brändityötä tai haluavat ymmärtää sitä paremmin. Saat raamit sille, mitä systemaattinen brändin rakentaminen käytännössä tarkoittaa sekä aimo annoksen rohkeaa näkemystä!
Asiantuntija
Eeva Ignatius, kategoriamarkkinointijohtaja, Hartwall
Eeva on kipparoinut Original Long Drinkin matkaa reilut kuusi vuotta. Brändi on Eevan aikana vahvistunut ja tuloksia on tullut niin myynnissä kuin alan kilpailuissa: se on voittanut kaksi Grand Effietä sekä Kulta ja Hopea Effien. Original Long Drink on ollut viisi vuotta putkeen Effien short-listalla strategisen markkinoinnin kilpailukategoriassa tuloksellisen markkinoinnin osalta – ainoana brändinä, joka on pystynyt siihen!
Aika
Keskiviikko 2.3.2022 klo 14.00 – 15.00
(Huom! Jos loppukeskustelua syntyy, varaamme sille aikaa klo 15.15 asti.)
Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.
Hinta
• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.
Jäsenyys kannattaa aina
Saat tämän tapahtuman hinnalla (129 €) koko vuoden MARK jäsenyyden ja pääset heti maksutta kaikkiin webinaareihimme.
Lue lisää jäsenyyden eduista