Google-mainonnan parhaat käytännöt vuonna 2022

Google-mainonta on murroksessa ja vanhat “parhaat käytännöt” kirjoitetaan uusiksi. Missä mennään nyt, mitä on nurkan takana, ja erityisesti: miten puristat muutoksista maksimihyödyn? Mikä tulee olemaan markkinoijan rooli tulevaisuudessa, kun Googlen automaatioagenda jatkaa jalkautumistaan?

Koulutuksen rakenne:

  1. Googlen mainosekosysteemin mahdollisuudet
    – Eri kampanja- ja mainostyypit
    – Kampanja-asetukset
    – Toimivan mainoksen anatomia
  2. Miten mahduttaa Google-mainonnan optimointi kiireiseen aikatauluun?
    – Mihin keskittyä kuukausitasolla tai harvemmin?
    – Mihin keskittyä viikkotasolla?
    – Mihin keskittyä päivätasolla?
  3. Viimeaikaiset ja tulevat muutokset 
    – Katsaus Googlen blackboxiin
    – Miten käytät koneoppimiseen perustuvaa automaatiota hyödyksesi – ja vältät kalleimmat virheet?
    – Evästeet kuolevat – mitä konkreettista voit tehdä jo nyt parantaaksesi mainonnan mittausta?
    – Katsaus tulevaisuuteen

Koulutus toteutetaan 2,5 tunnin iltapäiväsessiona ja etänä. Saat omaksesi asiantuntijan laatiman koulutusmateriaalin.

Kenelle?
Ensisijaisesti markkinoinnin ammattilaisille, jotka hallinnoivat mainostililiä itse tai yhdessä kumppanin kanssa. Jos yrityksesi investoi Googleen euronkin, hyödyt tästä koulutuksesta.

Kouluttaja
Toni Voutilainen, Head of Paid Search, Tulos

Toni on yksi Suomen kokeneimmista Google-mainonnan asiantuntijoista ja pioneeri sen testaamisessa, mittaamisessa ja valjastamisessa bisneksen kasvattamiseen. Menestystarinoita löytyy niin Suomen mittakaavassa kuin kansainvälisestikin.

Tulos on tehnyt Suomen tuloksekkainta digitaalisen markkinoinnin konsultointia jo vuodesta 2008. Sille on myönnetty Great Place to Work-, Kauppalehden Menestyjäyritys- ja Asiakastiedon Suomen Vahvimmat -sertifikaatit.

Aika
Tiistai 14.12. klo 13.00-15.30
(Huom! Jos loppukeskustelua syntyy, varaamme sille aikaa klo 16.00 asti. Itse koulutusosuus päättyy klo 15.30 mennessä.)

Kesto
3 x 50 min. (sis. tauot) + loppukeskustelu

Paikka
Verkkokoulutus – käytämme ZOOM-alustaa. Saat koulutuslinkin sähköpostiisi.

Hinta
• MARKin jäsenille 64,50 € + alv 24 %
• Muille osallistumismaksu on 129 € + alv 24 %

Peruutusehdot
Mikäli olet ilmoittautunut koulutukseen, mutta et pääse osallistumaan, voimme siirtää paikan toiselle henkilölle. Ilmoita siirrosta viimeistään 13.12.2021. Jos peruutat ilmoittautumisen 13.12.2021 jälkeen, peritään peruutusmaksu 50 € + alv 24 %. Mikäli et peruuta ilmoittautumista etukäteen etkä osallistu koulutukseen, peritään koko osallistumismaksu. Ota muutoksissa yhteyttä: toimisto@markkinointiliitto.fi

Jäseneksi? Liity nyt – maksa vasta tammikuussa
Kun lunastat nyt itsellesi vuoden 2022 jäsenyyden, saat tämän koulutuksen puoleen hintaan 64,50 € (norm. 129 €) ja pääset heti webinaareihimme maksutta.
Lue lisää eduistamme

Premium-jäsenenä katsot koulutustallenteita rajoituksetta. Päivitä jäsenyytesi

Katso webinaaritallenne: Tuottavan Google-mainonnan ABC