Kuinka Z-sukupolvi muutti markkinoinnin pelisääntöjä?
Yritysten ja nuorten välissä on sukupolvien välinen kuilu. Nuoret ovat muuttaneet markkinoinnin pelisääntöjä, ja pärjätäkseen tulevaisuudessa on brändien opittava, mitä uusi sukupolvi niiltä odottaa ja haluaa. Mutta tulevaisuus on jo täällä! Vaikka Z-sukupolven suora ostovoima on vanhempiin verrattuna pienempi, on nuorilla kuluttajilla yllättävän paljon vaikutusvaltaa siihen, millaisia ostopäätöksiä muut ikäpolvet tekevät.
Brändien on opittava, mitä uusi sukupolvi niiltä odottaaa ja haluaa.
Case-esimerkkejä
Webinaarissa käymme läpi, millaisia kuluttajia nuoret ovat ja mitä Z-sukupolvi (1995-2010 syntyneet) brändeiltä odottaa. Tämän lisäksi tarjolla on nuorten kuluttajien tavoittamiseen liittyviä konkreettisia case-esimerkkejä, miten brändit kuten Moccamaster, MTV Oy ja Warner Music Finland ovat hyödyntäneet kohderyhmän osallistamista ja co-creation -menetelmiä kohderyhmäymmärryksen lisäämiseen, tuote- ja palvelukehitykseen sekä markkinointiviestinnän toimenpiteisiin.
Kenelle?
Webinaari sopii kaikille, joiden työ liittyy jollain tavoin markkinointiin, asiakaskokemukseen tai tuote- ja palvelukehitykseen.
Asiantuntija
Eija Gerlander, toimitusjohtaja, nuorisomarkkinointitoimisto Bängeri
Eija Gerlander on Suomen ensimmäisen z-sukupolveen erikoistuneen markkinointitoimisto Bängerin perustajaosakas ja toimitusjohtaja. Bängeri perustettiin auttamaan brändejä z-sukupolven tavoittamisessa ja hurmaamisessa. Tämä tehdään yhteistyössä kohderyhmän kanssa ja co-creation -menetelmiä hyödyntäen. Eijan mukaan työskentely nuorten kanssa on parasta anti age -hoitoa, jota markkinoilla on tarjolla!
Aika
Keskiviikko 13.10.2021 klo 10.00-11.00
Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.
Hinta
• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.
Ilmoittautuminen
Ilmoittaudu hyvissä ajoin ennen webinaarin alkamista. Saat vahvistusviestissä linkin webinaariin.
Markkinointiliiton jäsenyys
MARKin jäsenenä saat joka viikko maksuttoman MARK webinaarin, koulutukset puoleen hintaan ja alan huippuosaajien sisältöpankin käyttöösi. Sekä tietysti markkinoinnin monialaisen yhteisön. Lämpimästi tervetuloa mukaan. Tutustu lisää