Miten mittaat digitaalisen markkinoinnin tehokkuutta ja luot dataohjautuvaa kulttuuria saadaksesi lisää tuloksia?
Markkinoinnin mittaaminen ja dataohjautuvuus ovat olleet viime vuosina kestoaiheita. Parannettavaa löytyy silti edelleen monessa organisaatiossa – teknologiat kehittyvät niin kiihtyvällä tahdilla, että on vaikeaa pysyä perässä jatkuvien uudistusten mukana. Hyvin olennaista on myös se, että organisaatiokulttuuri tukee datan hyödyntämistä.
Käymme läpi:
- Vinkit, miten pääset alkuun markkinoinnin mittaamisessa
- Mitä asioita sinun tulisi huomioida onnistuaksesi?
- Dataohjautuvuuden sudenkuopat ja jarrut
- Miten voit tukea dataohjautuvan kulttuurin luomista?
- Case-esimerkkejä eri toimialoilta (B2B ja B2C)
Miksi osallistua?
Webinaarissa kuulet, miten markkinoinnin mittaamisella ja dataohjautuvuudella voidaan tukea myynnin ja markkinoinnin liittoa ja näin saada myös lisää tuloksia. Mitä tämä vaatii ja mitkä asiat voivat toimia jarruna? Mukana myös case-esimerkkejä eri toimialoilta.
Kenelle?
Tapahtuma soveltuu parhaiten markkinoinnin asiantuntijoille ja johtajille, jotka haluavat kehittää toimintaansa dataohjautuvammaksi ja saada sitä kautta lisää tuloksia.
Asiantuntija
Sanna Halttunen-Välimaa, Head of Customer Success & Growth, Luxid Group
Sannalla on vahva tausta digitaalisesta markkinoinnista, myynnistä ja strategisesta johtamisesta. Hän on auttanut lukuisia yrityksiä kasvattamaan liiketoimintaansa digitaalisuuden ja datan avulla eri toimialoilla. Sannan intohimona on yhdistää myynti ja markkinointi mahdollisemman toimivaksi kokonaisuudeksi, missä asioita tehdään yhdessä ja asiakasta autetaan parhaalla mahdollisella tavalla.
Aika
Torstai 28.9.2023 klo 10.00-11.00
(Huom! Jos loppukeskustelua syntyy, varaamme sille aikaa klo 11.15 asti.)
Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.
Hinta
• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 145 € + alv. 24 %. Maksu laskutetaan.
Jäsenyys kannattaa aina
Saat tämän tapahtuman hinnalla (145 €) koko vuoden MARK-jäsenyyden ja pääset heti maksutta kaikkiin webinaareihimme. Liity nyt mukaan!