Miten luot kestävää ja ihmisiä aidosti puhuttelevaa markkinointia, joka tuottaa tulosta?

Eka Ruola, Suomen yksi tunnetuimmista ja palkituimmista luovista johtajista ja brändistrategeista, on luonut markkinoinnin uudet 4P:tä. Kyseessä on paitsi vastaus modernin markkinoinnin perimmäisiin haasteisiin, myös inspiroiva ruiske tehdä sitä tehokkaammin ja kaikin puolin energisemmin. Uuden mallin tarkoitus ei ole kokonaan räjäyttää aikaisempaa, vaan tuoda uusi emotionaalisempi taso vanhemman rationaalisemman teorian yhteyteen.

People, purpose, passion, platform – uudet 4P:tä kytkeytyvät vanhaan malliin luoden viitekehyksen, joka siivittää yrityksen matkaa aidosti kehittyväksi ja kannattavaksi markkinointiyritykseksi. Oli kyseessä sitten B2C- tai B2B-yritys.

Asiantuntija
Eka Ruola, Chief Creative Officer, Ruola’s Platform Oy

Aika
Torstai 4.3.2021 klo 10.00-11.00

Paikka
Webinaari

Hinta
• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.

Ilmoittautuminen
Ilmoittaudu hyvissä ajoin ennen webinaarin alkamista. Saat vahvistusviestissä linkin webinaaria varten.

Markkinointiliiton jäsenyys
MARKin jäsenenä saat joka viikko maksuttoman MARK webinaarin, koulutukset puoleen hintaan ja alan huippuosaajien sisältöpankin käyttöösi. Sekä tietysti markkinoinnin monialaisen yhteisön. Lämpimästi tervetuloa mukaan.  Tutustu lisää

Katso webinaaritallenne: Markkinoinnin uudet 4 P:tä