Paraskin tuote myy varmasti enemmän, kun sitä markkinoi!
Mutta miksi silti niin harva suomalainen pk-yritys panostaa markkinointiin? Miksi markkinoinnin voimaan ei pohjolan perukoilla uskota? Onko vika kansan geeneissä, naamassa ja vai neuvostohenkisessä kulttuurissa? Vai saadaanko markkinointimylly käyntiin sen mahdollisuuksista lisää kertomalla?
Tämä webinaari käy läpi taktisen ja brändimarkkinoinnin perusteita: mitä muuta se voi olla, kuin Facebook-postailua, TV-mainontaa tai käyntikorttien suunnittelua? Kyse ei ole kanavien tai keinojen vastakkainasettelusta, vaan työkalupakista, josta firman osaava markkinointivastaava valitsee tarpeeseensa sopivan meisselin valittua liiketoimintastrategiaa edistämään.
Webinaarin asiantuntijana on Jukka Niittymaa, joka toimii vuonna 2009 perustetun luovan markkinointiviestintätoimisto Sherpan myyntijohtajana. Työssään Jukka vetää Sherpan myyntiä, toimii tiimin esimiehenä ja osallistuu aktiivisesti myös Sherpan omaan markkinointiin. Lisäksi Jukka vetää muutamia asiakkuuksia ja toimii niissä mm. strategisena lisävoimana. Jukan ajatuksiin voi tutustua etukäteen mm. LinkedInissä tai hänen blogissaan.
Aika
Torstai 4.6.2020 klo 13.00-14.00
Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti.
Hinta
Webinaari on tarkoitettu MARKin jäsenille ja on se maksuton.
Ilmoittautuminen
Ilmoittautuminen viimeistään 2.6.2020 mennessä. Osallistujamäärä on rajattu.
MARK jäsenyys
MARKin jäseneksi voi liittyä jokainen markkinoinnista ja sen ilmiöistä kiinnostunut – ammattiin katsomatta, uran joka vaiheessa. Liity nyt, niin pääset osallistumaan tapahtumiimme. Tutustu lisää