Miksi bränditarina on niin tärkeä?
Konseptoinnilla on ihmeellinen voima. Se tiivistää ja terävöittää, rajaa ja vapauttaa, mutta ennen kaikkea luo lisäarvoa.
Hyvällä konseptilla luodaan erottautumis- ja kilpailutekijöitä, rakennetaan persoonallisia brändejä ja ohjataan markkinoinnin suunnittelua fragmentoituneessa mediakentässä.
Webinaari saa sinut pohtimaan:
- Mitä konseptointi tarkoittaa ja mistä syntyy sen kyky tuottaa lisäarvoa?
- Voisinko hyödyntää heikkouksiani ja luoda niitä hyödyntäen kilpailuetua tuottavan konseptin?
- Voisinko tehostaa toimintaa hyvällä brändikonseptilla?
- Voisinko yhtenäistää markkinointia ytimekkäällä viestinnän konseptilla?
Mitä?
Käymme läpi konseptoinnin avaintekijät, hyvän konseptin tunnusmerkit sekä esimerkkejä elävästä elämästä.
Kenelle?
Tapahtuma sopii niin brändin rakentajalle, markkinoinnin ostajalle kuin markkinoinnin tekijälle. Kaikille, jotka haluavat ymmärtää konseptoinnin periaatteita paremmin.
Asiantuntija
Iina Merikallio, konseptisuunnittelija, sosiaalipsykologi, Merikallio&Son
Over fifteen years in advertising, both working for big players and running her own boutique agency, Iina is still curious about finding that new idea or insight that helps creating a bullet proof concept. An idea so strong that all communication can be derived from it – a must in the fragmented media of today.
Iina works mostly with consumer and lifestyle brands, travel and leisure industries, design and interior clients and social and urban culture related projects. Iina has a master’s degree in social psychology.
Aika
Torstai 29.9.2022 klo 10.00-11.00
(Huom! Jos loppukeskustelua syntyy, varaamme sille aikaa klo 11.15 asti.)
Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.
Hinta
• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.
Jäsenyys kannattaa aina
Saat tämän tapahtuman hinnalla (129 €) koko vuoden MARK jäsenyyden ja pääset heti maksutta kaikkiin webinaareihimme.
Lue lisää jäsenyyden eduista.