Asiakasymmärrys on vasta ensi askel – ihmisyyden syvällinen oivaltaminen on tehokkain tie luoda konsepti ja tehdä pysyvä vaikutus
Asiakasdata ja kvantitatiivinen tutkimus ovat pintaraapaisuja kohderyhmiin. Usein ne johtavat itsestäänselvyyksiin tai jopa harhaan, kuten kuvitelma siitä, miten suomalaiset suosivat suomalaisia tuotteita.
Vaikuttavin kommunikaatio sekä kestävimmät konseptit perustuvat oivallukseen ihmisyydestä, totuuden löytämiseen. Se on kiehtova psykologinen seikkailu, jossa haasteina ovat brändien itsekeskeisyys ja kuluttajien taipumus narrata sekä itseään että kysyjää.
Hyvä markkinointi saa yrityksen näyttämään hyvältä, erinomainen puolestaan asiakkaan.
Tämä tapahtuma provosoi ja kannustaa sinua ajattelemaan kohdeyleisöjä toisin. Saat työkaluja sekä virikkeitä ymmärtää ihmisyyttä syvemmin, joka on ainoa tie luoda suurempia ideoita sekä vaikuttavampia tarinoita.
Miksi osallistua?
Webinaarin jälkeen ymmärrät hieman paremmin itseäsi sekä muita ja saat työkalun tehdä vaikuttavampaa ja tunneälykkäämpää markkinointia.
Kenelle?
Yritysten päättäjille ja markkinointia tekeville tai tilaaville. Heille, jotka ovat uteliaita ymmärtämään ihmisyyttä syvemmin.
Asiantuntija
Tommi Laiho, Creator, Folk
Tommi on luova johtaja ja kirjailija, jonka intohimo on ymmärtää erilaisia ihmisiä ja heidän motiivejaan. Hän on palvellut mm. Lidliä, Snellmania, Kokkikartanoa, HelsinkiMissiota ja Veikkausta. Tommi on voittanut 30 Effie-palkintoa töillä, jotka ovat puhutelleet ihmisiä yli kohderyhmärajojen.
Aika
Torstai 23.3.2023 klo 10.00-11.00
(Huom! Jos loppukeskustelua syntyy, varaamme sille aikaa klo 11.15 asti.)
Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.
Hinta
Webinaari on kaikille avoin ja maksuton, tervetuloa!
Markkinointiliiton jäsenyys
Mistä markkinoinnissa puhutaan? Liity nyt jäseneksi ja varmista paikkasi markkinoinnin huipputapahtumissa.
Lue lisää jäsenyyden eduista