Mitä markkinoijan pitää ymmärtää suomalaisten arvomaailmasta ja sen muutoksista?
Väitetään, että arvot ja arvojen merkitys ovat laskussa. Onko todella näin? Miltä näyttää Suomessa nuorten aikuisten ikäryhmissä paljon puhuttu sukupuolten välinen arvokuilu?
Fokuksessa nuoret aikuiset
franklyn Kirsi Kalpio johdattaa webinaarissa kuulijat suomalaisten kuluttajien arvomaailmaan ja sen muutoksiin, keskittyen etenkin huomisen asiakkaan näkökulmaan tarkastelemalla syvemmin monia brändejä kiinnostavaa 18-30-vuotiaiden kuluttajien ryhmää. Näkymä kuluttajakäyttäytymiseen pohjautuu franklyn the Next New -tutkimussarjaan, joka mittaa kuluttajien arvomaailmaa, tunnetilaa ja toimintaa ajankohtaisten ilmiöiden myllerryksessä.
Keskeisiä johtopäätöksiä brändeille ja markkinoijille
Arvot muokkaavat asenteita, ja asenteet käyttäytymistä. Arvot edustavat ihanteita tavoiteltavasta elämästä, joita kohti pyrimme valintojemme kautta. franklyn Mikko Hovi nostaakin tulosten pohjalta keskeiset johtopäätökset brändeille ja markkinoijille huomisen asiakkaan puolelleen voittamiseen. Nyt kannattaa nostaa hetkeksi katse pois tämän hetkisestä kilpailukentästä ja siirtää se tulevaan.
Sisältö
- Arvojen muutos Suomessa 2019-2024, muutokset eri kohderyhmissä
- Nuorten aikuisten, eli 18-30-vuotiaiden arvojen lähempi tarkastelu
- Arvojen heijastuminen asenteisiin ja ostokäyttäytymiseen
- Miksi arvojen muutoksen seuraaminen on tärkeää?
- Johtopäätökset brändeille ja markkinoijille
Tervetuloa mukaan kuulemaan Kirsin ja Mikon näkemyksiä, sekä keskustelemaan omista havainnoistasi!
Palaute webinaarista
”Hyvät puhujat; heidän välisensä vuoropuhelu teki esityksestä rennomman, mutta silti asiapitoisen.”
”Sopivan keskusteleva ja kokonaiskuvaa luova aloitus syyskauden webinaareille.”
Kenelle?
Markkinoinnin ja brändin rakentamisen asiantuntijoille ja johtajille, jotka haluavat kuulla tuoretta tietoa suomalaisten kulutuskäyttäytymisestä ja hakea ajatuksia huomisen asiakkaan hurmaamiseen.
Asiantuntijat
Kirsi Kalpio, Business Director
Mikko Hovi, Strategy Director
frankly, hasan-ryhmä
Kirsi innostaa ja auttaa yrityksiä kohti vahvempaa asiakaskeskeisyyttä tuomalla muutosmatkan avuksi uudenlaisia ajattelumalleja ja työkaluja. Mikon erikoisosaamista on luoda brändejä ja strategioita, jotka ohjaavat valintoja sekä sisäisesti että ulkoisesti.
Aika
Keskiviikko 4.9.2024 klo 10.00-11.15
Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.
Hinta
• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 199 € (sis. alv. 25,5 %). Maksu laskutetaan.
Peruutusehdot
Jäsenenä osallistuminen on maksutonta ja henkilökohtaista, eikä paikkaa voi siirtää toiselle henkilölle. Tallenne tulee katsottavaksi MARK me -palveluumme. Jos et ole MARKin jäsen ja ostat paikan webinaariin, verkkokaupan sopimusehdot löydät täältä. Ota tarvittaessa yhteyttä: toimisto@markkinointiliitto.fi
Jäsenyys kannattaa aina
Saat koko vuoden MARK-jäsenyyden vain 145 eurolla ja pääset heti maksutta kaikkiin webinaareihimme. Liity nyt mukaan!
Lue lisää jäsenyyden eduista