Kuinka tavoitat asiakkaasi oikeaan aikaan Googlen kanavissa?
Koosta ja markkinointibudjetista riippumatta suurin osa suomalaisista yrityksistä ei hyödynnä Googlen potentiaalia kohdeyleisönsä käyttäytymiseen perustuen. Sen sijaan, että markkinoija reagoi markkinoiden muutoksiin tai sesonkeihin, niihin tulee valmistautua proaktiivisesti. Miten se onnistuu käytännössä?
Oikeat viestit näkyvät oikeaan aikaan eri kanavissa, kun tavoitteet ovat selvät ja mainoskampanjat on toteutettu laadukkaasti alusta loppuun. Tätä varten Googlella on olemassa useampia hyödyllisiä ratkaisuja.
Webinaarin jälkeen ymmärrät, miten voit seurata kuluttajien kiinnostuksen, odotusten ja ostokäyttäytymisen muuttumista sekä miten siihen tulee vastata niin, että saat otettua markkinointibudjetistasi kaiken irti.
Webinaari soveltuu sekä verkkokaupan että B2B-palvelujen markkinoijille, jotka haluavat tietää, miten näkyä Googlen kanavissa oikea-aikaisesti. Myös kivijalkaliikkeiden on tärkeää näkyä Googlen kanavissa tavoittaakseen uudet ja nykyiset asiakkaat.
Asiantuntija
Iiro Turkki, Senior Specialist, Paid Search, s360
Iiro Turkki työskentelee Senior-spesialistina yhdessä Pohjoismaiden johtavassa performance-markkinointitoimistossa, jossa hän manageroi Suomen merkittävimpiä Google Ads-mainostilejä ja maksetun mainonnan spendejä. Työssään hän hyödyntää Google-markkinoinnin parhaiden käytäntöjen lisäksi mm. koneoppimista, automaatiota ja pitkälle suunniteltuja KPI-mittareita, jotta asiakkaiden mainoskampanjoista saadaan mahdollisimman tehokkaita ja tuottavia.
Aika
Torstai 10.6.2021 klo 10.00-11.00
Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.
Hinta
• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.
Ilmoittautuminen
Ilmoittaudu hyvissä ajoin ennen webinaarin alkamista. Saat vahvistusviestissä linkin webinaariin.
Markkinointiliiton jäsenyys
MARKin jäsenenä saat joka viikko maksuttoman MARK webinaarin, koulutukset puoleen hintaan ja alan huippuosaajien sisältöpankin käyttöösi. Sekä tietysti markkinoinnin monialaisen yhteisön. Tutustu lisää