Ilman brändistrategiaa markkinointi on hakuammuntaa

Liian usein törmää siihen, että brändin tekeminen on poukkoilevaa. Miten varmistaa, että brändin punainen lanka olisi selkeä brändi-identiteetistä markkinointiin ja viestintään asti?

Mainostoimistoissa pitkän uran tehnyt Tommi Kortesniemi ja toimistosta asiakkaan puolelle siirtynyt Pauli Waroma käyvät yhdessä läpi, mikä on brändistrategia ja miksi sellainen kannattaa tehdä.

Saat vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin:

  • Mitä brändistrategia tarkoittaa?
  • Miten brändistrategia rakennetaan?
  • Mihin brändistrategia pohjautuu?
  • Miten brändistrategiaa johdetaan?
  • Miten brändistrategian avulla arki helpottuu?

Miksi osallistua?
Tämän webinaarin jälkeen sinulla on lisäajatuksia, joiden avulla voit rakentaa voittavan brändistrategian. Emme ota kantaa siihen, millainen brändi on hyvä. Sen sijaan keskitymme siihen, miten brändiä rakennetaan, jotta siitä voi tulla hyvä.

Kenelle?
Kaikille markkinoinnin parissa työskenteleville, jotka haluavat kuulla, keskustella ja ymmärtää enemmän brändistrategian tekemisestä ja tekemisen johtamisesta.

Asiantuntijat
Pauli Waroma, markkinointijohtaja, Lääkärikeskus Aava
Tommi Kortesniemi, luova johtaja, Sherpa

Pauli on myynnin, markkinoinnin ja muutosjohtamisen ammattilainen. 13 vuotta markkinointitoimisto Sherpan perustajaosakkaana ja kuusi vuotta terveydenhuollon johtotehtävissä ovat opettaneet mikä liikuttaa ihmisiä ja mikä ei. Mitä muutos tarvitsee, mikä markkinointi on tehokasta ja miten brändiä rakennetaan.

Tommi on yksi Sherpan perustajista, yrityksen osakas ja luova johtaja. Hänellä on 20 vuoden kokemus brändien kehittämisestä, Suomen suurimmista B2C ja B2B kulutajabrändeistä, start-uppeihin ja järjestöihin. Lisäksi Tommilla on monipuolinen kokemus luovan markkinoinnin suunnittelusta, johtamisesta sekä käytännön tekemisestä. 

Aika
Torstai 16.2.2023 klo 10.00-11.00
(Huom! Jos loppukeskustelua syntyy, varaamme sille aikaa klo 11.15 asti.)

Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

Hinta
Webinaari on kaikille avoin ja maksuton, tervetuloa!

Markkinointiliiton jäsenyys
Mistä markkinoinnissa puhutaan? Liity nyt jäseneksi ja varmista paikkasi markkinoinnin huipputapahtumissa!
Lue lisää jäsenyyden eduista

Katso webinaaritallenne: Brändistrategia – ja miksi sellainen kannattaa tehdä

Aiheesta myös koulutus: Näin teet voittavan brändistrategian 28.3. klo 13-16