Oma asiakasdata on liiketoimintasi arvokkain aarre. Hyödynnätkö sitä tehokkaasti?

Oma asiakasdata on tulevaisuuden markkinoinnin selkäranka ja samalla kustannustehokkain markkinoinnin muoto, kun taas kolmannen osapuolen data on yhä säädellympää, kalliimpaa sekä huonommin kohdennettavaa.

2024 emme enää puhu pelkistä uutiskirjeluvista, vaan markkinointiluvista. 1st party datan aikakausi muuttaa monia asioita markkinoinnissa – tule kuulemaan, miten!

Palaute webinaarista
”Oleellinen esitys kivassa hengessä! Aivan ehdottomasti paluu perusasioiden pariin on sekä ajankohtaista että tarpeellista!”

Miksi osallistua?
Käymme konkreettisesti case-esittelyjen kautta läpi, miten markkinoinnin mittaaminen, asiakastuntemus, prosessit ja resursointi muuttuvat, kun markkinointi rakentuu omasta asiakasdatasta käsin.

Kenelle?
Tapahtuma sopii erityisesti markkinoinnin, eCommercen sekä digitaalisen kehitystyön suunnittelijoille, asiantuntijoille ja johtajille. Sisällöstä on apua myös silloin, kun haluat ymmärtää aihetta syvemmin.

Asiantuntijat
Anna M. Lehto, CEO & Founder, 70/30 Digital
Jere Taussi, Senior Digital Strategist, 70/30 Digital

Anna on oman asiakasdatan ja asiakkuusmarkkinoinnin strategi ja hänellä on yli 10 vuoden kokemus digimarkkinoinnista niin toimistoissa kuin asiakkaankin puolella. 70/30 Digitalilla Anna vastaa tuotekehityksestä ja liiketoiminnan kehityksestä.

Jere on kokenut digimarkkinoinnin ja oman asiakasdatan strategi, josta hänellä on yli 10 vuoden kokemus. 70/30 Digitalilla Jere vastaa erityisesti B2B-asiakkaiden oman asiakasdatan kehityksestä.

Aika
Torstai 1.2.2024 klo 10.00-11.15

Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

Hinta
• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 199 € (sis. alv. 24 %). Maksu laskutetaan.

Jäsenyys kannattaa aina 
Saat koko vuoden MARK-jäsenyyden vain 145 eurolla ja pääset heti maksutta kaikkiin webinaareihimme. Liity nyt mukaan!
Lue lisää jäsenyyden eduista

KATSO TALLENNE