Onko organisaatiosi valmis palvelemaan tekoälykkäitä koneasiakkaita?
Tämän päivän kilpailluilla markkinoilla unohtumattomat asiakaskokemukset eivät ole enää luksusta vaan välttämättömyys. Brändit, jotka eivät priorisoi panostuksiaan asiakaskokemuksiin, menettävät arvokkaita asiakkaita ja jäävät jälkeen kilpakumppaneistaan.
Tekoälystä on tullut muutosvoima, joka mullistaa yritysten vuorovaikutuksen asiakkaiden kanssa ja tarjoaa ennennäkemättömät mahdollisuudet personointiin, palvelujen tehostamiseen ja asiakasuskollisuuden kasvattamiseen.
Tässä webinaarissa opit, miten:
- varmistat organisaatiosi valmiuden tekoälyn vaikutuksiin.
- tarjoat parempaa palvelua älykkäille koneasiakkaille.
- kehität entistä vaivattomampaa asiointia asiakkaillesi.
Koneasiakkaat eivät ole vain hypeä
Digitaaliset avustajat, kuten Alexa, Google Assistant ja Siri, ovat osa arkeamme, ja älykkäitä koneasiakkaita on maailmassa jo enemmän kuin ihmisiä. Miljardit IoT-laitteet ja AI-assistentit odottavat valmiina toimimaan toiveidemme mukaisesti ja hoitamaan asiointitarpeitamme.
Älykkäitä koneasiakkaita on maailmassa jo enemmän kuin ihmisiä.
Vuonna 2025 neljä kymmenestä asiakkaasta on jo kokeillut digitaalista avustajaa ja vuoteen 2027 mennessä 50% kehittyneiden talouksien ihmisistä käyttää henkilökohtaista AI-assistenttia päivittäin. Lähes viidenneksen yritysten tuloista arvioidaan tulevan koneasiakkailta vuoteen 2030 mennessä. Tämä tarkoittaa kaksi kertaa suurempaa muutosta kuin eCommercen käynnistyminen. Onko yrityksesi valmis palvelemaan tätä uutta asiakasryhmää, ja tiedätkö miten se muuttaa liiketoimintaanne?
Arviolta viidennes yritysten tuloista koneasiakkailta vuoteen 2030 mennessä.
Palaute webinaarista
”Paljon uusia ajatuksia ja halu tutustua aiheeseen enemmän heräsi. Kiitos!”
”Hyvä sekä selkeä esitys. Erittäin ajankohtainen webinaarin aihe. Selkeytti paljon mikä oikeastaan on tekoäly ja mitä pitää huomioida markkinoinnissa .”
Miksi osallistua?
Koneasiakkaat tarjoavat täysin uudenlaisia mahdollisuuksia liiketoiminnalle, mutta hyötyjen saavuttaminen vaatii sitoutumista ja valmistautumista. Tässä webinaarissa kuulet, kuinka varmistat, että organisaatiosi osaa vastata menossa olevaan digitaaliseen murrokseen, tarjota parempaa palvelua koneasiakkaille ja entistä vaivattomampaa asiointia ihmisasiakkaille. Liiketoiminnan kehitystiimien on nyt aika lunastaa tämä lupaus.
Asiantuntija
Sirte Pihlaja, toimitusjohtaja, Shirute & toiminnanjohtaja, CXPA Finland (Customer Experience Professionals Association)
Sirte Pihlaja (CCXP, Trained LEGO® Serious Play® Facilitator) on Euroopan ensimmäisiä CCXP-sertifioituja CX-ammattilaisia. Hänet on valittu TOP33 Inspiring Women in CX to Follow -listalle, TOP150 Global Customer Experience Thought Leaderiksi ja CX Hall of Fameen.
Sirtellä on yli 25 vuoden kansainvälinen kokemus asiakas- ja työntekijäkokemuksen kehittämisestä sekä palvelumuotoilusta, tuottaen luovia ratkaisuja asiakaskokemusten johtamiseen, tutkimiseen ja asiakastiedon hyödyntämiseen. Hän on myös kirjoittanut kaksi globaalia best-selleriä asiakaskokemuksesta ja valmistelee parhaillaan teosta tekoälyn vaikutuksista yritysten CX-osaamistarpeisiin.
Aika
Torstai 25.1.2024 klo 10.00-11.15
Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.
Hinta
• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 199 € (sis. alv. 24 %). Maksu laskutetaan.
Jäsenyys kannattaa aina
Saat koko vuoden MARK-jäsenyyden vain 145 eurolla ja pääset heti maksutta kaikkiin webinaareihimme. Liity nyt mukaan!
Lue lisää jäsenyyden eduista