Mitä on ABM?
Tässä webinaarissa kuulet, miten voit tehostaa markkinointi- ja myyntiprosessiasi ABM:n avulla ja jalkauttaa sen käytäntöön tehokkaasti.
Sisältö
- Perusteet (rautalangasta)
- Pahimmat sudenkuopat ja kipupisteet (teknologiat, myynnin ja markkinoinnin yhdistäminen jne.)
- Todellisia esimerkkejä haasteista ja ratkaisuista
- Strategiset linjaukset, taktiikat ja teknologiat ABM:n perusteena ja sen osana
- Management of expectations: Tavoitteiden asettaminen, realistiset odotukset ja tulosten todentaminen ylöspäin
Kenelle sopii?
Tämä webinaari sopii kaikille B2B-markkinoinnin ja -myynnin parissa työskenteleville asemasta tai toimialasta riippumatta.
Asiantuntija
Aapo Kyllönen, Head of Tactical Marketing, Aboad
Aapo on digitaalisen liiketoiminnan monipuolinen taktikko, jolta löytyy kokemusta niin palveluliiketoiminnasta, yrittäjyydestä, B2B-myynnistä kuin digitaalisen markkinoinnin suunnittelusta ja toteutuksesta monille eri toimialoille.
Aboad auttaa kasvu- ja suuryrityksiä hyödyntämään lean-markkinointia kansainvälisillä markkinoilla palvelumuotoisen markkinoinnin (Marketing as a Service) keinoin.
Aika
Torstai 7.10.2021 klo 10.00-11.00
Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.
Hinta
• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.
Ilmoittautuminen
Ilmoittaudu hyvissä ajoin ennen webinaarin alkamista. Saat vahvistusviestissä linkin webinaariin.
Markkinointiliiton jäsenyys
MARKin jäsenenä saat joka viikko maksuttoman MARK webinaarin, koulutukset puoleen hintaan ja alan huippuosaajien sisältöpankin käyttöösi. Sekä tietysti markkinoinnin monialaisen yhteisön. Lämpimästi tervetuloa mukaan. Tutustu lisää