Rehellistä ja näkemyksellistä keskustelua alan parhaiden asiantuntijoiden kanssa
Ensimmäisessä MARK live -tapahtumassa käynnistämme laajemman vuoropuhelun siitä, miksi markkinoinnin ammattilaiset ja ala ovat tärkeitä Suomen kilpailukyvyn ja hyvinvoinnin kannalta. Ajatuksiaan on jakamassa joukko Suomen markkinoinnin parhaimmistoa – tule sinäkin kuulolle!
Live-paneelin teemat
- Mitä on markkinointi ja miksi se on tärkeää?
- Markkinoinnin rooli Suomen ja yritysten kilpailukyvyssä ja menestymisessä
- Alan vetovoima ja jatkuvuus
Minkä tulee muuttua, jotta
- turvaamme markkinoinnin tulevaisuuden?
- markkinoinnin potentiaali saadaan yrityksissä hyödynnettyä laajemmin?
Panelistit
Veli-Pekka Ääri, kaupallinen johtaja, Tokmanni
– Strategia ja kaupallistaminen
Tarja Lähdemäki, asiakkaan puolestapuhuja, Value Insights
– Asiakasarvo ja kilpailuetu
Sanna Halttunen-Välimaa, Head of Customer Success & Growth, Luxid Group
– Digitaalisuus, modernit toimintatavat ja kansainvälisyys
Tommi Laiho, Creator, Folk
– Luovuus, konseptit ja tarinat
Aika
to 20.3.2025 klo 16.00 – 19.00
Aikataulu
16.00 – 16.30 verkostoitumista + kahvi, tee, mehu ja pieni suolainen
16.40 – 17.45 paneeli
17.45 – 19.00 verkostoitumista, Viinitien tarjoama kevään juhla-shampanjan maistelu ja pieni suolainen & makea
Paikka
Tapahtumatalo BANK, Unioninkatu 20, Helsinki
Tallenne
Tapahtumasta tehdään tallenne, ja se on MARKin jäsenten katsottavissa.
Miten mukaan?
Tapahtuma on MARKin jäsenille ja se on maksuton. Paikkoja on rajoitetusti, ilmoittautumalla sitoudut osallistumaan.
Mikäli sinulle tulee este, peruthan osallistumisesi välittömästi, niin saamme vapautettua paikan jollekin toiselle.
Yhteistyössä
TAPAHTUMATALO BANK
Vanhassa 1950-luvun pankkimiljöössä kohtaavat ultramodernit fasiliteetit kauniissa, tyylitellyssä vanhanajan ympäristössä. Järjestä kanssamme ikimuistoinen tapahtuma, kokousta glamööristi tai nauti näyttävästä lounaastamme. Tapahtumatalo Bankissa jokainen aisti saa rahoille vastinetta.
VIINITIE
Me Viinitiellä uskomme, että Suomi on valmis parempaan viinikulttuuriin. Ihmiset janoavat laatua, vastuullisuutta ja tarinoita yhä useammassa lasissa. Siksi haluamme olla entistäkin enemmän tämän kulttuurimuutoksen soihdunkantajia ja tuoda paremmat viinit kaikkien saataville.