Pohjoismaiden suurin kirjallisuustapahtuma on myös yhteisö: oppeja tapahtuman konseptoinnista ja menestyksestä

Helsingin Kirjamessut on kasvanut Pohjoismaiden suurimmaksi kirjallisuustapahtumaksi. 24 vuoden kehitystyössä keskeistä on ollut kirjaharrastajien yhteisön kuuleminen ja vahvistaminen sekä tiivis yhteistyö toimialan kanssa.

Messukeskuksen Business Lead Tanja Pasila ja Helsingin Kirjamessujen ohjelmajohtaja Ville Blåfield kertovat, mitä tapahtuman konseptointi, ohjelman kuratointi, yhteisön kanssa toimiminen ja viestintä ovat opettaneet.

Kasvokkaisten kohtaamisten arvo ei ole kadonnut, päin vastoin.

Helsingin Kirjamessut on esimerkki paitsi kulttuuritapahtumien, myös messumedian voimasta. Laadukas sisältö ja ohjelma tukevat myös kaupallisia onnistumisia, ja päin vastoin. Webinaarissa avataan Case Helsingin Kirjamessut: miksi yhdistelmä toimii, ja massat vuodesta toiseen vaeltavat Helsingin Messukeskukseen.

Miksi osallistua?
Voit poimia oppeja monenlaiseen viestintään, konseptointiin, sisällöntuotantoon ja ilmiöittämiseen. Blåfield käy läpi oppeja omasta roolistaan käsin: Helsingin Kirjamessujen ohjelmajohtajana ja viestinnän ja ansaitun median asiantuntijana. Pasila puolestaan tuo kokonaisuuteen liiketoiminnan näkökulman.

Kenelle?
Sisältö palvelee niin viestinnän kuin markkinoinnin ammattilaisia. Kaikkia, joiden työssä on arvoa asiakkaiden ja sidosryhmien, oman yhteisön kuulemisella ja vahvistamisella.

Asiantuntijat
Tanja Pasila, Business Lead, Messukeskus
Ville Blåfield, ohjelmajohtaja, Helsingin Kirjamessut

Kirjamessujen ohjelmajohtajan tehtävän ohella Ville on toiminut Milttonin ansaitusta mediasta vastaavana johtajana, valmentajana ja neuvonantajana sekä tehnyt pitkän uran toimittajana suomalaisissa sanoma- ja aikakauslehdissä.

Tanjalla on yli kahdenkymmenen vuoden kokemus tapahtuma-alalta, ja hän työskentelee Helsingin Messukeskuksessa Messut-liiketoiminnan tulosvastuullisissa tehtävissä vastaten mm. Helsingin Kirjamessuista, Habitaresta ja Kevätmessuista. Lisäksi Tanja vauhdittaa kasvujohtajana tekniikan myyntiä koko Suomen Messut konsernissa.

Aika
Torstai 3.10.2024 klo 10.00-11.15

Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

Hinta
• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 199 € (sis. alv. 25,5 %). Maksu laskutetaan.

Peruutusehdot
Jäsenenä osallistuminen on maksutonta ja henkilökohtaista, eikä paikkaa voi siirtää toiselle henkilölle. Tallenne tulee katsottavaksi MARK me -palveluumme. Jos et ole MARKin jäsen ja ostat paikan webinaariin, verkkokaupan sopimusehdot löydät täältä. Ota tarvittaessa yhteyttä: toimisto@markkinointiliitto.fi 

Jäsenyys kannattaa aina 
Saat koko vuoden MARK-jäsenyyden vain 145 eurolla ja pääset heti maksutta kaikkiin webinaareihimme. Liity nyt mukaan!
Lue lisää jäsenyyden eduista