Kuinka inhimillistät viestintää somessa?

Markkinoijilla ja viestijöillä merkittävä rooli siinä, millaisia sisältöjä, tarinoita, kuvia ja videoita sosiaalisessa mediassa nähdään ja millaista keskustelua siellä käydään. Some ja vaikuttajamarkkinointi tarjoavat erinomaisen väylän vastuullisuusviestinnän inhimillistämiseen. Vastuullinen viestiminen vuorovaikutteisesti on kuitenkin taitolaji, jossa meillä kaikilla on vielä paljon opittavaa.

Käsittelemme aihetta seuraavista näkökulmista:

  • Mitä vastuullinen vaikuttavuusviestintä edellyttää?
  • Arvopohjaiseen yhteistyöhön valmistautuminen ja yhteiset pelisäännöt
  • Näin vältät vastuullisuusviestinnän sudenkuopat somessa
  • Miten löytää sopivat vaikuttajat arvopohjaisiin yhteistöihin?

Kenelle?
Webinaari sopii erityisesti markkinoinnin ja viestinnän asiantuntijatehtävissä toimiville. Sisältö auttaa hahmottamaan somen tarjoamia mahdollisuuksia vastuullisuusviestinnän tukena ja antaa siihen välineet.

Asiantuntija
Sanna Suonpää, sisältö- ja markkinointijohtaja, PING Helsinki

Sanna toimii Senior strategina some- ja vaikuttajamarkkinointiasiakkuuksissa ja vastaa PING Helsingin omasta markkinoinnista. Hän on ollut aiemmin laaja-alaisesti markkinointi- ja viestintäalan tehtävissä mm. markkinointipäällikkönä, luovana konseptoijana, sisällöntuottajana, tiedottajana ja toimittajana.

Aika
Torstai 21.9.2023 klo 10.00-11.00
(Huom! Jos loppukeskustelua syntyy, varaamme sille aikaa klo 11.15 asti.)

Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

Hinta
• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 145 € + alv. 24 %. Maksu laskutetaan.

Jäsenyys kannattaa aina
Saat tämän tapahtuman hinnalla (145 €) koko vuoden MARK-jäsenyyden ja pääset heti maksutta kaikkiin webinaareihimme. Liity nyt mukaan!

Katso webinaaritallenne: Vastuullisuusviestinnän mahdollisuudet ja sudenkuopat