Kuinka lähdet tehokkaasti liikkeelle GA4:n kanssa?
Google Analytics 4:n käyttö on “pakollista” kesän jälkeen Google Analytics Universalin sammuessa. Webinaarissa kuulet, mitä tämä tarkoittaa käytännössä ja missä mennään tällä hetkellä.
Käymme läpi
- Mikä on tällä hetkellä GA4:n status, mitä voin jo nyt tehdä, mitä on tulossa?
- Miten vertaan Universalin ja GA4:n lukuja toisiinsa? Mitä asioita pitäisi huomioida siirtymässä?
- Miten nykyiset GDPR:n tulkinnat vaikuttavat ylipäätään mittaamiseen ja analytiikkaan, mitä minun pitäisi huomioida?
Webinaarin jälkeen ymmärrät
- Miten suunnitella verkkosivuston mittaamista
- Miten GA4 ja Universal eroavat toisistaan
- Miten pääset alkuun GA4:n käytössä
- Miten tulkitset GA4:n mittareita
Kenelle?
Kaikille aiheesta kiinnostuneille. Jos et ole vielä siirtynyt aktiivisesti käyttämään Google Analytics 4:sta, saat tästä webinaarista askeleet, miten lähteä liikkeelle.
Asiantuntija
Tomi Kaitarinne, Director – Business & Technology, Kuuki Marketing Lab
Tomi on yksi markkinointitoimisto Kuuki Marketing Labin perustajista. Ennen Kuukia Tomi oli titteliltään kenties Suomen ensimmäinen ”digital strategist”. Työssään Tomi operoi teknologioiden ja markkinoinnin välimaastossa. Yksi tähän välimaastoon osuva aihe on Google Analytics, josta Tomilla on pitkä kokemus sekä asiakkaiden kanssa että kouluttajana.
Aika
Torstai 19.1.2023 klo 10.00-11.00
(Huom! Jos loppukeskustelua syntyy, varaamme sille aikaa klo 11.15 asti.)
Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.
Hinta
Webinaari on kaikille avoin ja maksuton, tervetuloa!
Markkinointiliiton jäsenyys
Mistä markkinoinnissa puhutaan? Liity nyt jäseneksi ja varmista paikkasi markkinoinnin huipputapahtumissa!
Lue lisää jäsenyyden eduista