Legendaarinen Business Slalom on talven suosituin tapahtumaviikonloppu Tahkolla 17.-19.3.2022
Paitsi “ankaraa” kilpailua, on Business Slalom uusiin liikekumppaneihin tutustumista, verkostoitumista ja rentoa tunnelmaa mukavien ihmisten kanssa.
Markkinointiliitto ja Marketing Finland vastaavat tapahtuman seminaarin sisällöstä. Tapahtumasta kokonaisuutena vastaa aikaisempien vuosienkin tapaan Ykkösmedia.
Markkinoinnin seminaari: ROHKEUS – Ole suunnannäyttäjä nyt ja tulevaisuudessa!
Peräkylän pajasta maailman ykkösbrändiksi
– Markkinointiviestintä on faktor X, joka voi viedä minkä tahansa brändin maailmalle, mutta miten se toimii nyt ja tulevaisuudessa?
Riikka-Maria Lemminki, toimitusjohtaja, Marketing Finland
Markkinointikulttuuri lähtee johtajasta
– Markkinointi on johdon asia, koko yrityksen kulttuurin perusta. Johdolla mahdollisuus muuttaa yrityskulttuuri asiakas- ja markkinalähtöiseksi.
Tommi Tervanen, Kotipizza Group
Otsapanta ei saa kiristää kansainvälisillä markkinoilla
– Entinen Altia seilaa fuusion myllerryksessä. Se on nyt pörssiyhtiö Anora. Kasvua haetaan ja riskejä otetaan. Mutta miksi alkoholin markkinointi maailmalla on usein niin totista touhua? Miten markkinoidaan lainsäädännön rajoittamana? Miten brändiä rakennetaan pitkäjänteisesti ja vastuullisesti, vaikka kvartaalitalous pakottaa jatkuvaan uudistumiseen ja pikajuoksuun?
Kirsi Puntila, SVP International Business, Anora
Jokaisen menestyminen on omalla vastuulla – Oletko sinä tulevaisuuden tähti?
– Miten hyödyntää oma osaaminen Oy Suomi Ab:n hyväksi? Mitä minä haluan? Miksi, ja miten ylläpitää uteliaisuutta? Millainen vastuu jatkuvasta oppimisesta meidän jokaisen työpöydällä asuu tällä kiihtyvällä tahdilla kehittyvässä työelämässä, olitpa sitten johtaja tai asiantuntija?
Sanna Laakkio, toiminnanjohtaja, Markkinointiliitto
Paljasta itsesi – Onko rehellisyys rohkeutta?
– Rehellisen rohkea, rohkean rehellinen itsensä ja häpeän kohtaaminen. Mikä merkitys johtajan itsetuntemuksella ja rehellisyydellä on koko yritykselle. Millainen brändi syntyy rehellisyydestä käsin ja millaista on olla ja elää johtajana ilman naamareita ja rooleja?
Tommi Lähde, toimitusjohtaja, The other danish guy
Seminaarin moderointi: Jani Halme
MARKin jäsenet saavat puheenvuoroista tallenteet MARK me -sisältöpalveluun.
Tapahtuman hinta
MARKin jäsenille etuhinta 350 € / hlö + alv 24% (norm 390 € + alv.)
Ilmoittaudu 25.2.2022 mennessä!
Tapahtuman toteutuminen vahvistetaan maaliskuun alussa. Tapahtumaliput laskutetaan vasta vahvistumisen jälkeen.