Monipuolista näkemystä ja kokemusta
Markkinointiliiton hallitus koostuu eri alojen ammattilaisista, markkinointia painottaen. Hallituksen jäsenet ovat myös liiton jäseniä, jota edellytetään, että voi asettua ehdolle. Kokoonpano edustaakin siis vahvasti jäsenistön ääntä.
Hallituksen tärkein tehtävä on taata liitolle menestymisen edellytykset kuuntelemalla jäsenten tarpeita ja tervehdyttämällä taloutta. Lisäksi hallituksessa pohditaan pidemmällä tähtäimellä tulevaisuutta. MARKin toiminnan sisältö ja talousarvio hyväksytetään jäsenkokouksessa joka syksy, ja hallitus vastaa viime kädessä liiton toiminnasta ja taloudesta jäsenistölle.
Eletään, kuten opetetaan
Markkinointiliiton toiminta rakentuu avoimeen ja rehelliseen tiedonjakoon hallituksen, työntekijöiden ja jäsenistön kesken. Arjessa toiminnanjohtaja, markkinointipäällikkö ja projektipäällikkö vastaavat jäsentoiminnasta sekä jäsenkunnan kasvattamisesta. Laadukas ja aidosti palveleva toiminta on meille kunnia-asia.
Vuonna 2022 liitossa on vahvaa osaamista mm. markkinoinnin, brändäyksen, asiakkuuksien, sisältöjen, myynnin, digitaalisuuden, johtamisen, yrittäjyyden ja koulutuksen osa-alueilla. Näitä osaamisia yhdistelemällä tuemme jokaisen jäsenen matkaa markkinoinnin maailmassa!
Hallitus 2022
Pasi Viherlaakso, CEO & Partner, NK-media
Marika Siniaalto, Customer Experience Director & Founder, Grapevine
Jenni Brisk, Brändiasiantuntija, Brisk Branding & Markkinoinnin ja viestinnän lehtori, Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
Sanna Halttunen-Välimaa, Data & Digital Marketing & Sales, Quru
Anssi Järvinen, Creative, Oy Anssi Järvinen Ab
Johanna Hallikainen, Asiakkuusjohtaja & Tuotekehitys, Suomen Yrittäjät ry (uusi jäsen kaudelle 2022-2024)
Henkilökunta
Sanna Laakkio, toiminnanjohtaja
Susanna Bäckström, markkinointi-, viestintä- ja sisältöpäällikkö
Pirjo Maunula, hallinnon ja Iskulauserekisterin projektipäällikkö