Asiakaskeskeisyys nostaa markkinoinnin maailmankartalle
Asiakas on kuningatar, King Kong sekä kauhallinen muita ylisanoja. Asiakas on aina oikeassa. Tänään asiakas löytyy lähes jokaisen pörssiyrityksen strategiapaperista. Silti vasta edelläkävijäyhtiöt ovat heränneet siihen, että asiakaskeskeisyyden toteutuminen tarkoittaa konkreettista muutosta organisaation arjessa.
Asiakaskeskeisyys on koetinkivi markkinoinnille lunastaa paikkansa yrityksen ydintoimintona.
Vaikka asiakaskeskeisyys on koko organisaation asia, markkinointi on kuitenkin keskeisessä roolissa muuttamassa organisaatiota asiakaskeskeiseksi – onhan se tottunut ymmärtämään ihmistä, luomaan suuria tunteita ja tekemään vaikutuksen. Samalla asiakaskeskeisyys on myös koetinkivi markkinoinnille lunastaa paikkansa yrityksen ydintoimintona.
Pääsemme tutustumaan tuoreisiin tutkimustuloksiin.
Mitä?
Pureudumme organisaatioiden asiakaskeskeisyyden maturiteettiin – työkaluun, joka kuvaa muutosmatkaa sekä valaisee myös, miten markkinointi voi saada ihmiset toimimaan uudella tavalla. Pääsemme tutustumaan myös tuoreisiin tutkimustuloksiin suomalaisten yritysten asiakaskeskeisyyden tilasta, tyypillisistä kompastuskivistä sekä näkökulmista niiden ylittämiseksi.
Kenelle?
Webinaari sopii jokaiselle, jolle asiakas on tärkeä. Se tuo työkaluja johtajalle muutoksen läpivientiin sekä eväitä asiantuntijoille vaikuttaa oman organisaation asiakaskeskeisyyden toteutumiseen.
Asiantuntija
Roope Ruotsalainen, toimitusjohtaja, Frankly Partners
Roope auttaa kollegoineen organisaatioita ja brändejä muuttumaan asiakaskeskeisiksi. Hän on toiminut konsultoivassa ja valmentavassa roolissa erityisesti suurten ja keskisuurten yritysten kanssa. Roopella on kokemusta ja näkemystä eri toimialojen kanssa työskentelystä ja hän aiemmassa roolissaan ollut vastuussa mm. digitaalisesta tuote- ja palvelukehityksestä.
Aika
Torstai 25.11.2021 klo 10.00-11.00
(Huom! Jos loppukeskustelua syntyy, varaamme sille aikaa klo 11.15 asti.)
Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.
Hinta
• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.
Markkinointiliiton jäsenyys – Liity nyt, maksa vasta tammikuussa!
Lunasta itsellesi vuoden 2022 jäsenyys ja varmista paikkasi markkinoinnin huipputapahtumissa. Saat loppuvuoden kaikki MARK webinaarit maksutta.
Lue lisää eduistamme